2011. május 4., szerda

Szakköri jelentkezés

Tegnap Marci hazahozta az iskolából a papírt a jövő évi szakköri jelentkezésekhez. Rövid átbeszélés után a következőket választottuk:
  • tömegsport (azaz foci, erre most is jár hétfőnként)
  • atlétika (tavaly is jelentkezett rá, de kevesen voltak, ezért idén nem indult)
  • énekkar - erre csak harmadiktól lehet járni, Marci még bizonytalan benne, merthogy főleg nagyobbak járnak, de úgy szeret énekelni, hogy én javasoltam neki, meg inkább jelöljük be, mint ne, még az első őszi szülőin lehet majd változtatni
  • furulya - ennek nagyon örülök, van itthon is furulyánk, tanítgattam is Marcit, nagyon örülök, hogy érdekli, egyáltalán, hogy a sporton kívül is érdekli valamilyen szakkör
  • természetjáró - ez nem rendszeres szakkör, hanem kirándulások, túrák alkalmanként
  • színjátszó - ez most a Ki mit tud? kapcsán tetszhetett meg neki, és tényleg ügyes, ügyesen tanul szerepet és mond szöveget, én meg büszke leszek, amikor fellép :)
Talán soknak tűnik, majd meglátjuk, hogy megy jövőre. Szerencsére az iskola közel van, jöhet-mehet önállóan, és úgy tudom, a legtöbb szakkört közvetlen az órák előtt-után tartják, tehát nem kell délután oda-vissza mennie. Én örülök neki :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis szakkörök, és szuper, hogy Marci ilyen nyitott, ennyi minden érdekli! Szerintem az ő energia szintjéhez nem lesz sok :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg soknak tűnt így első olvasatra, de igaza van Eminek: Marcinak jó sok fölös energiája van, kitelik belőle!
    És tök jó, hogy ilyen sokoldalú és lelkes. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem sok ez, pláne energiával teli Marcinak :) Jókat választottatok.

    VálaszTörlés