2011. május 20., péntek

Karatevizsga

Tegnap Marci levizsgázott karatéból. Nem jár különórára, hanem az iskolai testnevelésórák egy részében van karateedzés. A vizsga nem volt kötelező, de aki jövőre is szeretne karatéra járni, annak ajánlott, és Marci szeretett volna. Sajnos a képek nem lettek túl jól az egyik oldalról beáramló fény miatt, de azért a lényeg látszik :). Marci nagyon ügyes volt, igaz, néha nézte a partnerét is, hogy ő hogyan csinálja :) Beszéljenek helyettem a képek:



Készítettem rövidke videókat is:


Remélem, jól láthatóak, megküzdöttem velük, mire sikerült felkerülniük ebbe a bejegyzésbe :) Ezek pedig már az oklevélátadás pillanatai:



Marci nagyon büszke volt magára - én is rá :)

5 megjegyzés:

  1. Büszkék is lehettek : Marci nagyon ügyes, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok, nagyon ügyes! Ő miért nem volt karatés ruhában?

    VálaszTörlés
  3. Orsi, nem válaszoltam :) Oviban még külön karatéra járt, akkor volt ruhája, de azt mondták, így iskolai keretek között nem kell, így nem vettem újat, amikor kinőtte. Viszont most már aikidora is jár, ma vizsgázik abból is, úgyhogy arra vettem ruhát, és az jó lesz karatéra is, csak másik övvel :)

    VálaszTörlés