2010. március 6., szombat

Hetedik szülinap

Bizony, az én nagyfiam 2010. március 2-án hétéves lett. Ez nagy szó! :)

2003. március 2-án, reggel 9:15-kor született Budapesten, a MÁV kórházban (ami egy akkor még önállóan létező, bababarát kórház volt). 3380 g súlyú és 54 centi hosszú volt. Ma olyan 25 kg és 125 centi körül van :-)))) 31-32-es lába van és már két felnőtt foga, meg még kettő, ami mozog. Elsős, okos, ügyes, ír, olvas, számol. Nagyon büszke vagyok rá.
A szülinap alkalmából kimenőt kapott az iskolából, és elmentünk Budapestre, a Csodák Palotájába. Pont Marcinak való élmény volt, nagyon élvezte, észre se vette, mennyire elfáradt. A fizikai részét nem mindenhol értette vagy nem mindenhol érdekelte, viszont egy csomó élmény kimaradt volna, ha akkor jövünk, amikor ezek már mennek, mert több kipróbálható "játék" 30 kg alatti gyerekeknek való volt. A kockakerekű elektromos autóval, ami egy kis Polskiból átalakítva, amivel a fiam elvitt engem és az öccsét egy körre. Engem kettőre is :)
Aztán otthon volt még torta, anya sütötte - mármint én -újragyulladós gyertyákkal, és volt persze ajándék is :) Meg egy liter Fanta, mert ilyesmit egyébként nem iszunk :) Akit érdekel a recept, szóljon, felteszem, nagyon könnyű és nagyon csokis torta!

Boldog szülinapot, Marci!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése